Alternatīvās degvielas

BIODĪZELIS
Biodīzelis ir transporta degvielas, kas izgatavots galvenokārt no organiskām augu eļļām, ko ražošanas procesā, ko sauc trans-esterificēšana. Galvenās izejvielas šādas eļļas : sojas vai rapšuVisi mūsdienu dīzeļdzinēji var darboties līdz pat 5% biodīzeļa un augstākas koncentrācijas līdz 10% var izmantot atsevišķos transportlīdzekļos, ievērojotierobežojumus, ko nosaka transportlīdzekļa ražotājs.
 CNG

Ir trīs veidi, Natural Gas Vehicle: Specializētu, Bi-Fuel un Dual Degviela. Specializētutransportlīdzekļi darbojas tikai dabasgāzi.
Bi-Fuel transportlīdzekļiem darbojas SDG saglabājot spēju izmantot benzīnu, kārezerves kurināmo. motors var darboties gan uz degvielas patēriņa, bet ne abosvienlaicīgi. Kompresijas pakāpe no motora jāpaliek tādā līmenī, kas piemērotsdegvielas. Šobrīd šis dzinēja tips tiek izmantots gandrīz tikai uz transportlīdzekļiemzem 3500 kg.
Dual Degvielas dzinēji ir iegūti no dīzeļmotoriem. nelielu daudzumu dīzeļdegvielas, irsaglabāts kā izmēģinājuma aizdegšanās avotu. pamatkurināmais Dabasgāze, sajauc ar ienākošo gaisu kā degviela tvertnēs.
Sakarā ar tās relatīvi augsto ūdeņraža saturu tā rada mazāk CO2 (un vairāk H2O), nekā benzīna vai dīzeļdegvielas, kas ir lielāks īpatsvars.  arī deg zemākā temperatūra.
ELEKTRISKIE TRANSPORTLĪDZEKĻI
Elektriskie transportlīdzekļi ir ap ierobežotā daudzumā uz kādu laiku un ir noderīgas pieteikumus iekšpilsētā izmantot, jo to nulles vietējās emisijas,bet, ja enerģijas uzlādēt baterijas saražo, izmantojot fosilo kurināmo, nav vispārējos vides priekšrocības. Turklāt ierobežoto loku, ko pat vislabākais pašreizējo akumulatoru tehnoloģija ir ierobežojošs faktors to noderīgumu vispārējai lietošanai.Tomēr ir to - it īpaši, ja tie var papildināt, izmantojot elektrību, kas rodas, neizmantojotfosilā kurināmā -, un elektriskā transportlīdzekļa tehnoloģijas, auto ražotāji ir izstrādājuši bateriju darbināmu transportlīdzekļu izmantošanā sniegs pamatu nākotnesdegvielas šūnu darbināmiem transportlīdzekļiem.
ETANOLS
Etanolu vai etilspirta var izdarīt ķīmiski no naftas vai tradicionālo metodi fermentācijascukura, kas iegūti no augu izcelsmes piejaukumiem. Šajā gadījumā to bieži dēvē par"bioetanolu".
Galvenais Cukura avotiem, kas vajadzīga, lai ražotu etanolu degvielu vai enerģijaskultūrām, ko audzē tieši enerģijas izmantošanā un arī graudaugu, cukurbiešu,cukurniedru un kukurūzas. Acīmredzot ir iespējamo konfliktu starp nepieciešamaaudzē šo kultūru par pārtiku un degvielu, un nākamās paaudzes procesus, lai iegūtucukuru, hidrolizējot atkritumu salmiem, zāģu skaidas, zāles un citi celulozes avotipašlaik izmēģina. Ir arī pašreizējo pētījumu par iespēju izmantot sadzīves atkritumus.
HIBRĪDI
Divi galvenie veidi hibrīda-elektrisko transportlīdzekļu pastāv, un viņiem ir dažādas priekšrocības un dažādām programmām, bet gan ir degvielas ekonomijaspriekšrocības salīdzinājumā ar tradicionālajām iekšdedzes motoru transportlīdzekļiem.
Paralēli hibrīdi var palaist tikai uz akumulatora enerģijas patēriņu, ja nulles emisijas ir nepieciešamas - saka pilsētas - un tikai par to paralēlo iekšdedzes dzinējs lielāku ātrumu un / vai attālumos. Šajā režīmā tie var arī uzlādēt bateriju nākamajam posmambateriju režīmu. Turklāt tie parasti var izmantot gan enerģijas avotu kopā, lai iegūtupapildus paātrinājumu, un tas nozīmē, ka iekšdedzes dzinējs var būt salīdzinoši neliela un klusa powered, un lielā mērā izvairītos no neefektīvām, "pārejas"darbība, jopalielināt sniegto akumulatora enerģiju.
Sērija hibrīdi darbojas tikai uz akumulatora enerģiju visos apstākļos, ar salīdzinošinelielu iekšdedzes dzinēju pieejami uzlādēt baterijas, ja nulles emisijas nav vajadzīga, un darboties kā "darbības zona paplašinātājs.
Jo iekšdedzes dzinējs ir tikai braukšanas ģeneratoru, tas var darboties ar nemainīguātrumu un pietiekami pastāvīgu slodzi, kas ir ļoti efektīva.
hybrid-diagram-thumb3.gif
ŪDEŅRADIS.
Ūdeņradis ir bieži sauc degviela nākotnē, jo tajā nav Carbon (un tādējādi neradaCO2), un to var no ūdens.
Tomēr ir ievērojamas problēmas, kas jāpārvar:
enerģijas apjomu, kas nepieciešams, lai padarītu to, atdalot ūdeņraža un skābekļaūdenī,
tā sprādzienbīstamība raksturu, saskaroties ar skābekli
 ir ļoti zema blīvuma (vieglāko materiālu visuma!) un tā izraisītais enerģijas blīvums
Tātad tas varētu būt dažus gadus, pirms tā kļūst par nopietnu ieguldījumu. Tomēr, Autoražotāji jau strādā par tehnoloģiju izmantot ūdeņraža iekšdedzes dzinējos, un ilgākā laika posmā kurināmā elementiem, kas ražo elektroenerģiju tieši no degvielas, bezdedzināšana, padarot to efektīvāku un daudz tīrāka nekā iekšdedzes dzinēju .